Pohádková angličtina : [dramatizace pohádek v angličtině a hry s nimi] /
Kniha obsahuje 17 jednoduchých pohádek v angličtině, připravených jako scénáře pro dramatizaci. Za každou pohádkou následuje nabídka nejrůznějších tematických her - dramatických, smyslových, výtvarných, křížovek, rébusů a dalších aktivit. Pohádky v angličtině nabízejí velkou motivaci k učení tím, že...
Hlavní autor: | Hanšpachová, Jana, 1963- |
---|---|
Další autoři: | Řandová, Zuzana, Vogelová, Eva |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 2. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02195nam a2200253 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 75646 | ||
005 | 20171114202522.0 | ||
008 | 111019s2011 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-262-0046-8 : |c 209.00 Kč | ||
040 | |a SOG001 |b cze | ||
100 | 1 | |a Hanšpachová, Jana, |d 1963- |7 jo20010082955 |4 aut |9 146115 | |
245 | 1 | 0 | |a Pohádková angličtina : |b [dramatizace pohádek v angličtině a hry s nimi] / |c Hanšpachová, Zuzana Řandová ; [ilustrace Eva Vogelová] |
250 | |a Vyd. 2. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
300 | |a 119 s. : |b il. | ||
500 | |a Oodnázev z obálky. | ||
520 | |a Kniha obsahuje 17 jednoduchých pohádek v angličtině, připravených jako scénáře pro dramatizaci. Za každou pohádkou následuje nabídka nejrůznějších tematických her - dramatických, smyslových, výtvarných, křížovek, rébusů a dalších aktivit. Pohádky v angličtině nabízejí velkou motivaci k učení tím, že si děti jazyk procvičují jako přípravu na reálné situace. Seznamují se s novými slovíčky ve správných větných vazbách v souvislostech a hravou formou. Angličtinu se učí přímo "v praxi pohádkového příběhu". Děti nemusí přemýšlet nad tím, jak jazyk funguje a jaká jsou jeho gramatická pravidla. Neučí se biflováním, ale prostě "jenom" tím, že hrají divadlo. Gramatická pravidla se v knize procvičují jen v nezbytné míře v praktickém použití vět při komunikaci s pedagogem. Děti se stávají součástí poutavého příběhu, vstupují do něj prožíváním svých rolí. Scénáře a aktivity jsou zvlášť vhodné pro děti, které s angličtinou začínají (předškolní věk a první stupeň základní školy), ale tvořivým učitelům mohou sloužit také jako ideální doplněk k učivu starších dětí. | ||
653 | 0 | |a angličtina |a pohádky |a scénky |a divadelní | |
700 | 1 | |a Řandová, Zuzana |4 aut |9 325199 | |
700 | 1 | |a Vogelová, Eva |4 ill |9 336956 | |
910 | |a SOG001 | ||
999 | |c 75646 |d 75646 | ||
942 | |c KN | ||
993 | |0 0 |1 315700332447 |4 0 |6 M_811_111000000000000 |7 0 |9 163158 |a 154.66 |b 0 |c 332447 |d 2011-11-21 |e 8 |f M |g M 811.111 |h 209.00 |i Pemic |j 127 |l M |r 2020-07-18 |s 2015-08-27 |t 7 |w 2017-04-30 |x K |y KN |