Pět pohledů na nadání : teorie současné psychologie nadání, vztah mezi nadáním a mozkem, aktuální výzkumy rodových rozdílů, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání /

Publikace nabízí informace o vztahu mezi nadáním a mozkem, uvádí aktuální výzkumy rodových rozdílů a návody, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání či jak se pozná škola pro nadané. Popsány jsou vůdčí teorie současné psychologie nadání včetně teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera a koncepce...

Celý popis

Hlavní autor: Havigerová, Jana Marie, 1973-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogika
Témata:
On-line přístup: Obsah
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01567nam a2200289 4500
001 78431
005 20171114203232.0
008 120822s2011 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-247-3857-4 :  |c 229.00 Kč 
040 |a SOG001  |b cze 
100 1 |a Havigerová, Jana Marie,  |d 1973-  |7 ola2003206205  |4 aut  |9 260976 
245 1 0 |a Pět pohledů na nadání :  |b teorie současné psychologie nadání, vztah mezi nadáním a mozkem, aktuální výzkumy rodových rozdílů, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání /  |c Jana Marie Havigerová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2011 
300 |a 144 s. :  |b il. 
490 1 |a Pedagogika 
500 |a Dotisk 2012. 
500 |a Čb. ilustrace a tabulky. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík. 
520 |a Publikace nabízí informace o vztahu mezi nadáním a mozkem, uvádí aktuální výzkumy rodových rozdílů a návody, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání či jak se pozná škola pro nadané. Popsány jsou vůdčí teorie současné psychologie nadání včetně teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera a koncepce úspěšné inteligence Roberta Sternberga. 
653 0 |a psychologie  |a děti  |a nadání  |a talent  |a mozek  |a rozum  |a rozvoj  |a vzdělávání 
830 0 |a Pedagogika 
856 4 |u N:\CLAVIUS\NAWEB\43025.pdf  |y Obsah 
910 |a SOG001 
999 |c 78431  |d 78431 
942 |c KN 
993 |0 0  |1 315700337054  |4 0  |6 159_900000000000000  |7 0  |9 166461  |a 169.46  |b 0  |c 337054  |d 2012-10-08  |e 11  |f DOSP  |g 159.9  |h 229.00  |i Pemic  |j 127  |l DOSP  |m 5  |r 2023-11-03  |s 2023-08-11  |t 5  |w 2017-04-30  |x K  |y KN